Baharbek Sezeryan olanlar sizinde oluyor mu dikişlerin üst tarafı göbek deliğinin altında acı oluyor dokununca oğlum kucağımda ayaklarını oynatınca falan baya acıyor. 4 ay oldu bu arada doğum yapalı, oluyorsa ne zaman geçiyor??
Yucuhal Baharbek benim de 35 gün oldu. Dikiş yerinin üstünde ağrı oluyor. Kızım tepindikçe. Ama normal. Çünkü ameliyatta o bölgeyle çalışıyorlar. Hassas ve iyileşme evresinde
Hilponcik Yegino aaa çok şaşırdım kendimden şüphelenmeye başlamıştım bişey var diye.normal o zaman böyle elimle sıkıştırınca acıyor geçmeyecek o zaman benimde 19 ay oldu😂😂
Yegino Hilponcik bı arkadaşımın 1 yıl oldu hiç acımadı öyle diyo, kuzenimin 8 yıl oldu hala uyuşuk diyo 🤷 kişiden kişiye göre değişiyor sanırım
tugceyildiz 17 ay geçti sezaryenimin üstünden iki ay önce normal doğum yaptım hamileliğimin başlarında yani sezaryenden 5 6 ay sonraları dikişlerim acıyordu ama ikinci gebeliğimin sonlarına doğru tamamen geçti şu an hiçbir acı yok
uyus Yegino Benim 2buçuk yıl oldu benimkide uyuşuk.şimdi ikinci sezeryan oldum 23gun oldu.karnım heryeri acıyo.