soe_654 Kızlar göğsümde fazla kalan sütleri sağarak vermek istiyorum biberon verme diyorlar. Kaşıklada çok zor oluyor. Siz nasıl veriyorsunuz merak ettim 😌
Lenagazel soe_654 Anne memesine yakın biberon da var kullanabilirsiniz meme reddi yaşatmıyor ben kullanıyorum sorun olmadı birebir anne memesi değil ama akış hızı aynı ucu aynı
bikerem soe_654 memeyi agzina veriyorum,kalan kaliyordur bi dahaki seferde emer🤷♀️ neden sagiyorsunuz
Aselhuda soe_654 bende sağıp veriyorum phılıps avent cam biberonu kullanıyorum sütü ısıttığımda ona koyup veriyorum doktorum önermişti ve ucu anne memesine yakın hayla bir red yaşamadık çok şükür başka biberon önermem almıştım ama kullanmıyorum bile
daisybebek soe_654 aylarca bununla cebelleştim işe başlayınca kaşık biberon mu , biberon mu yok meme reddi olurmu derken, biberon denedim şuan 8 aylık çok ret olmadı tam gaz devam. Ama 6 aydan küçükse ret olabilir diyorlar
Betim Lenagazel malesef meme reddine yol açıyor çoğu Bebek’te siz de olmadıysa istisnalardan birisiniz. 3. Ayda meme reddi yaşadım ben
Babygirl2021 bikerem fazla süt olunca ağrıya ilerisi de mastite sebep oluyor. Bunu önlemek için sağıyoruz.
Lalins Çok fazla sütünüz oluyorsa süt poşeti alın derin dondurucuğa koyun ben hep oyle yaptim tam 80 poşetim toplanmişti .. sütümün her damlasini değerlendirdim
daisybebek soe_654 bu arada avent te var, lansinoh da var ama ikisinde de en yavaş akışlı olanı kullanıyorm
Minikmercimek Lenagazel şu silikon başlık nereye nasıl takiliyor biliyor msuunjz ? Avent biberonumun başlığı kyboldu bundan var ama nasıl takiliyor anlamadım
idilolo soe_654 hastane minik şat bardaklarıyla verdiler evde de onlarla veriyoruz, biberon vermedik hiç 1 aydan önce biberon vermeyin dediler
Edalikuzusu soe_654 bende phılıps avent pp vardı birde tommee tippe hem emziriyordum hemde fazla sütü sağıyordum baya bi sütüm var buzlukta 30 litre falan vardır onları nasıl vereceğimi düşünüyorum kara kara doğduğunda hastaneye yatmıştı biberon vermişlerdi memereddi olmayınca devam ettim arada biberon vermeye iki ay atağında meme reddi yaşadık ama şu an iki buçuk aylık tamamen kestim biberonu ama o kadar sütü nasıl kullanıcam bilmiyorum kaşıkla vermeyi denedim şırınga falan hepsini denedim ağzından püskürtüyor üç ay sonra işe başlayınca ne yapacağız hiç bilmiyorum ya 😒😒
Minnos06 Edalikuzusu her 2 saatte bir mi sağıyorsunuz ? Her 2-3 saate bir ne kadar geliyor ? Bebek büyüdükçe sütüm mü azaldı acaba ben kendimi anlayamadım
Lenagazel Betim Çevremde de kullanan arkadaşlarım var onlarda yaşamadı garip oysa anne memesine en yakın avent akışıda bire bir meme ile aynı