Elisa30 Kızlar sezeryan la doğum yaptım yapıştırma 30 Mayıs da karnım çok kaldı çok rahatsz oluyorum artık sizce mekik çekmem spor yapmam zararlı olurmu şimdi yoksa bekliycem mi daha
Serobaskan Elisa30 spor ameliyattan 6 ay sonra öneriliyo canım. Bende sezeryan oldum ilk zamanlarda korse kullandım baya gitti göbeğim
Baharbek Elisa30 yanlış hatırlamıyorsam Dr 5. Ayda mekik çekmeye başla demişti bana 1 ay sonra başlayacagım ben 4 aylık şuan benimki
Fatma29 Elisa30 daha yeni canım benim doktor 10 gün sonra korse takabilirsim demişti ama spor yapamıyordum daha korkuyordum canım aciyordu. Biraz daha bekle bence zorlama