Kızlar havalar aşırı sıcak diye bebeğime zıbın giydiriyorum çorap kundak vs yapmıyorum yanıyor malum havalar emzirirkende kundaksız alıyorum annemde diyor ki daha ufak neden böyle alıyorsun batar kemikleri 😣😣😣 bunaldım artı çok bakamıyor muyum zaten emmede zorluk çekiyor gazını ağızdan bir türlü çıkartamıyorum ağlıyor duruyor canım gidiyor millet nasıl bakıyor ben yapamıyor muyum 😣😣 daha 10 günlük