1850 Esmaky ben gunde 1 yada 2 kez veriyorum. Memnunum gayet ıyı. Gaz sancısı ve kabızlık yapmadı şükür. Aptamil denedık bir ara. Cok sıddetlı gaz sancısı yaptı bıraktık
Nebicimanne Esmaky ben kullanmadim ama kadin dogum doktorum ihtiyac duyarsan hipp al en temiz icerikli mama o demisti
Yelka Esmaky ben şöyle emziriyorum akşamları unutmadan ince 60cc veriyorum pesine tekrar emzirip uykuya dalmasını sağlıyorum. Şuan verme sebebim geçe uzun uykuya dalıyor ya ac kalmasın diye
Yenigelin Ben kullanıyorum kızım 4buçuk aylık severek içiyor herhangi bi kabızlık gaz durumunda olmadı. Ama bebekten bebeğe değişiyor kimisine de hiç yaramıyormuş.
Esmaky 1850 bende hem emziriyorum hemde takviye amacli gunde 2 kere verym gece birde oglen arada tabi abzen bir kere veriyorum peki su da vermem gerekiyormu anne sutude aliyor
Minikbirel Genel olarak hepsını denedım hıppte karar kıldım gaz sorunumuz cok var cunku hazmı kolay mama
Minikbirel Esmaky bana doktorum bısey demedi farklı doktor ver dedi mamadan sonra verdm ama pekte içime sinmedi sonra profesor doktor verme zaten mamanın yarısı su orfan alıyor deyınce mantıklı geldi vermıyorum