Umay61 Arkadaşlar ben doğum yapalı 2 gün oldu .. biliyorum ödem için çok kısa bir süre fakat ilk hamileliğim de bı süreç çok uzamıştı önereceğiniz bir şey var mı birde kaçıncı gün korse takmaya başladınız ?
Hellobaby2 Ben doğumdan 3.gün sonra baŞldım korseye canım. Hatta şalla sarıp sıktım üstüne korse taktım ama bu sıcakta o zor olabilir