Merhabalar. Göğüs ucu yaralarım nedeniyle koruyucu kapak kullanıyorum. Arada kapaklara sütlerim akıyor. Bende dün biriktireyim oğluma vereyim dedim. Biriktirdim gece verdim. Ama oğlumun kakası bugün sulu gibiydi ishale benzerdi. Aslında her sütü boşalttığımda kaynar su ile çalkalayıp tekrar taktım kapakları ama bakteri mi üredi korktum.Sütüm az mama veriyorum 1 damla 1 damladır diye akanları da içirmek istiyorum. Acaba sızan sütleri değerlendiren var mı?