Doğumdan 2 ay önce işaret parmağım uyuşmaya başladı ardından bileklerimde ağrı oluştu. Doğum olalı 8 ay oldu şuan baş parmak ve parmağın bilekle birleştiği yerde dahil ağrıyor. Bebeğimle doğru düzgün ilgilenemez oldum. Banyo yaptırmak ızdırap. Hangi doktora gitsem hep farklı tedaviler yıldım. BUNU YAŞAYAN ameliyat ,iğne dışında Çözüm bulan varmı?