Prensin-annesi Kızlar 5 gün gecikti adetim bebeğim daha 2 buçuk aylık eşim dikkat ediyorum diyor test yaptım negatif çıktı ama genede korkuyorum
kubra2608 Prensin-annesi valla bu sıra baya geciken var havadan sanırım benim 2 hafta geçti test yaptım 2 kere negatif 😃
Mltmyigit Prensin-annesi benimde gecikti herkesin gecikmiş herhalde ama benim hiç gecikmezdi bende korkuyorum
Tatlisannedilekk Prensin-annesi Bende geciktim korunuyoruz da ama yine de çok korkuyorum, eşim işten gelirken test alıcak bakalım🥴
Prensin-annesi Ceren245 sezeryan doğum olduğu için korkuyorum dünyaya gelme şansı sıfır Allah korusun ya naparım o zaman 😢
Cheddar Prensin-annesi eşiniz dikkat ediyorum dediğine göre muhtemelen geri çekilme olayı var. Kesinlikle ona güvenmeyin. Gerçek korunma yöntemlerini doktora danışarak tedbirinizi alın
Prensin-annesi Cheddar evet eşim korunuyor başka korunma yöntemi denemedim hiç zaten sık ilişkiyede girmiyoruz eşim işinden dolayı sürekli yorgun geldiği için nasıl korunuruz bilmiyorum doktorada gitmedim 😔
Cheddar Prensin-annesi sağlık ocağına bebeğini kontrole götürdüğünde danışabilirsin. Hap, prezervatif, spiral, iğne gibi seçenekler var. Bebeğin daha çok küçük 🙏
Prens_annesi21 Prensin-annesi benim de gecikti ve çok korkuyorum o kadarda eşim korunuyor cesaretim yok test almaya 5 aylık bebeğim daha
Prensin-annesi EsraArslan4525 hergün zaten duş alıyorum mutlaka ama olamadım daha doğumum yebi olduğu içinmi adetim düzene girmedi acaba
Baharbek Prensin-annesi benimde 2. Gün geçti kasıklarım ağrıyor hala olamadım stres yapıyorum gününde olurum normalde 🥴 4 aylık bu arada bebeğim. Hamile olduğumuda düşünmüyorum aslında yanlış bi durum olmadı 😂 insan yinede stres yapıyor inşallah havalardandır🤪
EsraArslan4525 Prensin-annesi oda olabilir benimde bu ay 5 gün gecikti doktor kontrolüne gittim ardindan hemen oldum
Aslankurt Prensin-annesi valla bende geciktim cook korkuyorum sanırım havadan mj anlamadım ya Allah yardım etsin hepimize bir kez test yaptım negatif di 2 hafta oluyor geçiyor hatta