Minikmucizemmmmmm Merhabalar corona aşısı olucam fakat bizim yakınımız çeşme gibi akan sütü aşıdan sonra kesildi zaten sütümde az tereddütte kaldım ası sonrası sütü kesilen anne varmı acaba?
Elactus Minikmucizemmmmmm ben olalı 3 ay oluyor kesilme olmadı onunla alakalı olduğunu düşünmüyorum hatta antikor bebeğe geçiyor ve onuda koruyor
ozlmksknn Minikmucizemmmmmm bende oldum aşımı sütte azalma olmadı benimde. Aşı olduktan hemen sonra emzirmeye de devam ettim.
GoldenRose Minikmucizemmmmmm hayır ben öyle birşey yaşamadım korkmayın sağlıklı güzel beslenmeye ve bol su içmeye devam .. 😊