Tubafadime kilo alımı iyi sanki canım 500-1000 gr arası olması gerek diye biliyorum bir gögsünüzden ne kadar süt çıkıyor hiç sağım yaptınız mı belki doyunca uyuyordur. Benim bebeğim göğsümü almıyor biberonla emiyor o yüzden uyurken falan da vermeye çalışıyorum ne kadar süt çıktınığını ne kadar içtiğini bildiğim için az içerse sık emzirmeye çalışıyorum. Siz de bi bakın eğer sağmadıysanız ne kadar çıkıyor daha rahat anlarsınız