Beyziikoo Selamünaleyküm annikolar 👋🏻 Biberon, emzik bunların temizliğini nasıl yapıyorsunuz? Özellikle mama sonrası biberonu nasıl temizliyorsunuz, kaynatarak mı, su ile yıkayarak mı yoksa özel bir deterjan vs olup onu mu kullanıyorsunuz 🤔
Senizinc Beyziikoo biberon emzik temizleyiciyle köpürtüp durluyorum sonra kaynatıyorum tencerede haftada bi kere diğer günler sıcak suda bekletiyorum
Mutluyuvam Beyziikoo nromal bulasık deterjanıyla yıkıyorum bıberon yıkama fırcasıyla duruluyorum haftada bir kaynar suda bekletıyorum
Beyziikoo Annis-ogul Bir markası var mı akşam gideceğim sanırım gitmişken alayım yıkayıp kaynatmak içime sinmiyor niyeyse 🙄
Annis-ogul Beyziikoo baby me aliyorum bn tabak çatallarıni filan herseyini onunla yıkıyorumcok iyi oluyo
Beyziikoo Mutluyuvam Normal bulaşık deterjanı kalıyor mu acaba iyice yıkanıyor mu ben bir ya da iki kere öyle yıkadım baktım aklımda hep şüphe kalıyor uzun uzun kaynatmaya başladım 🙄🙄🙄
Annis-ogul Beyziikoo tabiki farklı bebek esyalari ,emzikleri icin sadece .Bn cok memnunum tabi karar sizin
Tazeanne3434 Beyziikoo haftada 2 kere kaynatıyorum her mama sonrası kaynar suyla çalkalayıp biberon fırçasıyla iyice temizliyorum
Beyziikoo Tazeanne3434 Biberon fırçası ince uzun ya kullanımı zor olmuyor sanırım ben zor olur diye almamıştım.
Gigyyy Beyziikoo sadece mama ile besleniyoruz o yüzden her öğünden sonra biberon temizleyici deterjan ve fırça ile sıcak suyla temizliyorum,günde 1 kere de tencerede 15 -20 dk falan kaynatıyorum
Beyziikoo Gigyyy Ben de kaynatıyorum ama deterjan almak istedim sanki temizlenmiyormuş gibime geldi, alayım o deterjandan bari 😊
Gigyyy Beyziikoo kesinlikler atıkları temizliyor e bebekte var memnun kaldım ben,uni baby aldım şimdi de bakalım ☺️