Oncelikle merhaba hikayemiz biraz uzun bebegim 2,5 aylik 1,5 ayliktan beri bebegimin kakasi mukusluydu ara ara kan geliyordu kucucuk nokta nokta seklikde bazen ince ip gibi doktora gittim bu durum dizanteri ilede karistirilabilir dedi gaita tahlili yapmadi sut alerjisine benziyo deid ben sıkı bir diyete basladim daha sonra baska doktorda gaitada amip cikti flagyl suruba basladik 1 hafta kullandim dun verdigim tahlilde amip gecmis fakat enfeksiyon bagirsaklarinda hala devam ediyor dedi gizli kan rota virusu negatif dedi cok ustunde durmadi doktor bu arada antibiyotige baslayali yemyesil civik kaka yapmaya basladi simdi ben hala suruba devam etmeli miyim diyetide bozmadim sikayetlerimiz duzelmedi. Antibiyotik kullanali daha huzurlu oldu kilosu ayina gore onde gidiyordu. Bayram tatili gecsin bir cocuk alerji uzmanina gidecegim ama antibiyotik kullanmakta cok canimi sıkıyor sizce ne yapmaliyim ?