Kızlar bebeği geç oturan geç yürüyen ne bileyim hareketleri geç olan var mı. Mesela benim oğlum şuan 10 aylık. Bizi taklit ediyor tabi keyfi yerindeyse. İstemezse yapmıyor takmıyor bizi. Özellikle tepki verdiğimiz şeyler hoşuna gidiyor yapıyor. Bizi anladığının farkındayım ama oturduğu yerden tutunup kalmak için çabalamıyor. Kucağa gelmek istediğinde kollarını uzatıyor al beni diye. Alkış diyince alkış yapıyor yürütecte arka arka yan yan gidiyor ön yok. Ellerinden tutunca tüm evi turluyoruz ama emeklemek yok hayırı anlıyor. Karşısında kafayı sağ sol sallayınca oda yapıyor hemen
sizce bu hareketleri ayına göre normal mi ? İlk çocuk bilmiyorum ve bazen çok pinpirikleyorum