Aysegull1902 Anneler merhabalar, 5 ay önce sezeryan doğum yaptım ama galiba üşüttüm kasiklarimda ve dikiş yerimde agri var bu şekilde durum yaşayan var mı
Aysegull1902 Pantikatak 1 hafta var bende idrar yolundan korktum üşüttüm mu diye ama sezeryan yeri de ağrıyınca sormak istedim tesekkur ederim 🌸