Bebeğim 2 aylık dün hiç kaka yapmamıştı bugünde geceden beri kaka yapıyor. 6.kakası kırmızımsı çıktı birde sümüğümsü bi yapıdaydı balgam atmış gibi. Ateş huzursuzluk gibi şeyleri yok sadece kakası bu durumda. İnternette süt alerjisi fln yazıyor ama dün hep yediğim şeylerdi yediklerim süt yoğurt bile tüketmedim. Neden olmuş olabilir rota olabilir mi. Hastaneye hiç gitmek istemiyorum durduk yere bebeğimin canını acıtıyorlar. Ateş yok diye şimdilik biraz rahatım