Kızım 14aylık boğaz enfeksiyonu oldu doktora gittik röntgen de çekmişti orda çok gazı var dedi doktor lavman yaptı ama yeterince cıkaramadı gene de. Cıkarması lazım dedi üç dört saate cıkaramazsa gene getirin dedi ama kovid zamanı hastaneye taşınıp durmak 😩😩😩😩😩 korkuyorum. Masaj yapıyorum ama yeterince cıkaramıyor. Sizin tavsiyeniz var mıdır basına gelen bilen varsa Allah için bi bana da akıl versin 😔😔😔