egelsenkonuss çok normal 40’ı çıkana kadar hatta biraz daha fazla 7/24 memedeydi. Bıraktığı anda çığlık feryat figan. Oturmamam gerekiyordu ona rağmen sürekli oturarak emzirdiğimden dikişlerim bile yıpranmıştı.. Birbirinizi tanıma evresi gibi düşünün bu hayata, seslere, renklere ve en önemlisi ailesine alışana kadar 🥰 Birkaç ay uyumayacak sizi de uyutmayacak. Zor olacak kimse kolay diyemez ama emin olun ki çok güzel günlerin başlangıcı bunlar sevgilerle 💕