Merhaba kızım 14 aylık her şeye mız mız herşeye ağlayan bir bebekti hala daha öyle her işini ağlayarak hallediyor. Dışarı asla çıkamıyoruz bebek arabasında asla durkaz kendini yerlere atıyor huzursuz evde de beni yiyor. Bu ağlamalarını görmezden gelsem bırakır mı acaba? Bazen görmezden gelmeye çalışıyorum ama kıyamıyorum tamam deyip yine istediğini yapıyorum gelişimine zarar vermekte istemiyorum ama aşırı yıprandım artık :( ama ben o ortamda olmayayım asla sesi çıkmıyor ama beni gördüğü an yakamdan düşmüyor sürekli kucak sürekli ağlama sinirlendiği ya da sıkıldılı zaman sürekli saçını çekiyor. Napıcam ben bu kızımla?