pupilla asla yaptırmayın. Teninizin altına boya işleniyor. İyice araştırın yaptıranların mağduriyetini görürsünüz. Zamanla yüzünüzdeki o boyanın rengi değişiyor yeşile çalan bir ton oluyor. Fondöten sürünce bile sivilce , siyah nokta çıkıyor , bu işlem direkt deri altına çalışıyor. Zararı kesinleşmiş bir uygulama zaten iyi güzellik merkezlerinde bu işlemi yapmazlar.