Balevlatlar123 tam net tarif veremem çünkü kafama göre yapıyorum açıkcası. Yoğurt Yumurta soda yağ biraz un karıştırıyorum. 5 6 kat aralarına sürüyorum hepsinin iç malzemeyi koyup sarıyorum. Üstüne çizik atıyorum bazen buzluğa atıp donduruyorum. Hemen yapacaksam tepsiye dizip kalan sosu döküp bekletiyorum fırınlayacağım zaman sosun fazlasını süzüyorum.çıtır bir börek oluyor. Bir de eğer son katın arasına biraz normal Yufka kırpıp koyarsanız daha güzel oluyor bu şekilde.