Merhaba güzel anneler benim sorunum yine uykusuzluk😔 uyku eğitimini vermek icin kendime güvenemiyorum, bebeğimi emzirerek uyutuyorum, 2-3 dakikada uyudugu icin bu sorun değil aslinda ama gündüz 15 dakika 30 dakika icinde geri uyanıyor, en gec 1 saat sonra da yeniden uykusu geliyor ve cok ağlıyor, ayina göre uyaniklik sürelerine uymak istiyorum ama cok agladigi icin dayanamayip yeniden emziriyorum ve uyuyor, bu kısır döngüden nasil kurtulabilirim?? Saatlerini duzenleyebilenler nasil yaptiniz bunu? Rutin, karartma perde sessiz ortam vs hepsini uyguluyorum bu arada