Meleknaz03 Tam 2 aylık olduğunda açıdan sonra yaşamaya başladık tam iki ay sürdü uyurken çok rahat emiyordu uyanıkken memeyi gördüğü anda ağlıyordu sadece anne sütüyle besleniyordu Aç kalmasında emmesini saglamıyprdu artık bende sagarak bardakta içirdim hiç içmediği zamanlarda 2 ay sabrettim şükür geçti. Biliyorum çok zor ama sana tek çare sabır Allah ünşallah bol sabır verir Allah yardım etsin