Defnemoms1 Yaklaşık 5ay önce doğum yaptım yemek konusunda biraz sıkıntı çekiyorum pratik şeyler yapıp yiyorum zaman olmuyo meyve yemeyi filanda aksatıyorum.Ama bebeğe bakmak enerji istiyor.Bazen hiç halim kalmıyor.Kendiniz için yaptığınız neler var acaba ? Ekstradan vitamin takviye kullanıyormusunuz? Memnun kaldığınız bir ürün varsa paylaşırsanız sevinirim.
Babe Defnemoms1 ben de ayni sekilde hatta bebegi onemsemekten kendimi ihmal ettigim icin suan agir derecede grip oldum😣 burada bekliyim ben de
DenizKizi Defnemoms1 vitamin falan değil de doğalından tahin pekmez ve kuruyemiş özellikle badem ceviz fındık kuru üzüm bide incir. Yemek yapmaya vaktin yoksa avcuna köy cebine köy kaseye koy ye tahin pekm3ze ban ekmeği. Hem enerji hem her vitamin var nerdeyse hemde bol bol süt 👍
Ogulveannesi Defnemoms1 ben yulaf ezmesi yoğurt meyveler muz çilek vs üzerine bal ceviz baya enerji veriyor 🤗
ozi Ogulveannesi bende tam böyle bir şey yiyordum. :) Defnemoms1 Gün içindeki enerji kaynağım. yulaf ezmesi, yoğurt, badem, fındık, üzüm, kayısı , hurma karışık aklınıza ne gelirse çok enerji veriyor 👍