EfeTusemElif valla benim de çok şişmişti bileklerimi hissetmiyordum doktorum 10-12 gün sonra çok su içtiğim ve hareket ettiğim sürece geçer dedi nitekim hep evde yürüdüm çok su içtim geçti biraz emzirirken ayaklarının altına yükseltici bişi koy sıfır tuzlu yedim ben bide herşeyi