Ben 40ımın içinde oldum doğumdan 28 gün sonra gelmiş tabikide adet sanmadım 1 ay sonra kontrole gittiğimde doktorum söylemişti çok şaşırmış korkmuştum çünkü çok yoğun fazla ve palteli gelmişti. Sonraki ay lekelenme şeklinde geldi ondan sonra ki ay normal bi şekilde adet oldum. Öyle düZensiz şuan bir geliyor bi gelmiyor ama geldimi çok fazla geliyor doğumdan önceki gibi değil.