Zynpck0101 tam dalınca kendisi atıyor zaten emziği genelde, atmazsa da emsin sıkıntı olmaz. kendiniz çekip almayın uyanmasına sebep olabilirsiniz. temizliğine dikkat edin, gün içinde sık sık yıkayın emziği. uyku geçişlerinde ve dışarıda huzursuz olursa kullanıyorum ben de. gün içinde pek vermiyorum ama bağımlılık yapmaması için. uyku geçişi için alıştırırsanız siz de ilerde bıraktırması da belki daha kolay olur, uykuya da daha kolay dalar. damak yapısında da bozulma ihtimalini aza indirmiş olursunuz sürekli emmediği için.