Merhaba hanımlar fikirlerinizi almak istedim. Saçlarım kıvırcıga çok yakın dalgalı ve uzun. Fakat yüzüm de kafam da küçük ve bu saçın bana yakışmadığının farkındayım, Kahkul ve percem de denedm ama yüzüm küçük olduğu için hiç yakışmadı yüzümün yarısını kapattı. Omuz hizasında kestirsem mi diyorum internette görüyorum beğeniyorum ama bana gider mi bakımı çok mu zor oluyo bilemiyorum, kullanan varsa yazabilir mi 😬