Burcak11 Kızlar 49 günlük oğlum var kayseride yaşıyorum ve artık sıcaklıklar artıyormuş tişört giydirebilir myim uzun kollu giyiyor evimiz 27.8 derece
lanadelmiyav Burcak11 ben mart sonunda doğum yaptım bebeğim 2 aylık iken yalnızca zıbın giydiriyordum. Tişört giydirebilirsiniz bence.
Bsrsyy94 Burcak11 doktorlar 40 ı çıkana kadar siz ne giyiyorsanız bir fazlasını kırkından sonrada ne giyiyorsanız aynısını diyorlar bencede haklılar ceryanda kalmadığı sürece bu sıcak havalarda bir atlet yeterli oluyor
Kendincebiri Burcak11 giydirin kesinlikle sıcaktan bunalır bebekler 🥰 sadece cereyanda kalmamasına özen gösterin hiç sıkıntı olmaz 🥰
ly35 kısakollu zıbın giydirin sadece esintide kalmasın yeter. bebekler sıcaktan daha çok hasta oluyor.
Btlazz Burcak11 kaç gündür düşünüyordum bunu üç gündür sadece zıbınla duruyor gerçekten bebeğim daha rahat 35 günlük ev 28 derece
Balbebe Burcak11 çocuk pişer giydirmeyin öyle isilik olur havalar çok sıcak sadece zıbın giydirin. Cereyan da kalmasın yeter.