NefesMaviDeniz Bademmmmmm Biz 2 ay 24 günlükken yaptırdık. 6 hafta sonra tekrar istedi doktorumuz bekliyoruz.
Bademmmmmm NefesMaviDeniz bende tam 3 aylık oluyor yaptırincs şuan 2 ay 28 gunluk herşey için geç mi kaldım
MrsNur Bademmmmmm normalde 40ı çıktıktan sonra bakılıyor, ama bacaklarında eşitsizlik olsaydı çocuk doktorunuz sizi uyarırdı, içiniz rahat olsun :) yakın zamanda da ultrason yaptırın, daha da rahat edersiniz :)
NefesMaviDeniz Bademmmmmm Hayır neden geç kalasınız korkmayın hiçbişi olmaz Allahın izniyle..bizde değerler çok az düşük çıktı çift bez kullanıyoruz. İnşallah ultrasona kadar düzelecektir.
Bademmmmmm NefesMaviDeniz değerler derken neler düşük çıktı bide ilk defa mı ultrasona goturmustunuz 2ay 24 günlükken
NefesMaviDeniz Bademmmmmm Normalde kalçanın iki tarafının da 60 ve üzeri çıkması gerekiyor. Bizim 59 çıktı genelde kız bebeklerde görülürmüş. Kendi doktorumuz ortopedi uzmanına gösterelim yinede dedi ve ortopediye gittik. Çok şükür çok düşük olmadığı için ve muayene iyi geçtiği için sorun yok 6 hafta sonra tekrar ultrason çekelim dedi. Bizim kendi doktorumuzda çift bez takalım biz ultrasona kadar önlemimizi alalım dediği için çift bez bağlıyoruz hep..evet ilk defa çektirdik ultrason 2.ayında tüm yenidoğan bebeklere çekiyorlar zaten
NefesMaviDeniz Bademmmmmm Evet aynen doktorumuz 2.ay içerisinde çektirelim demişti o zaman çektirdik. Sizde bir an evvel çektirirseniz sorun olmaz.
Bademmmmmm NefesMaviDeniz dün yazdım burda pazartesi çekilecek ve o gün tam 3 aylık oluyor bana çok geç kalmışsınız çok geç diyenler oldu birşey çıksa Allah korusun tedavisi zorlaştı dediler
NefesMaviDeniz Bademmmmmm Allah korusun o nereden çıkmış öyle neden zor olsun Allahım dermansız dert vermesin. Bakın bizim çok fazla değerlerimizde birşey yok ama her ihtimale karşı 6 hafta sonra tekrar ultrason dediler. Geç olacak olsa doktorlar böyle söyler mi söylemezler. Takmayın kafanıza hep iyiyi olumluyu düşünün.
Bademmmmmm NefesMaviDeniz Allah razı olsun böyle güzel konuştuğunuz için Rabbim bebeklerimizi korusun inşallah