Aynur_Ada https://resimyukle.io/r/LCAZZZ1GKU kızlar bir gün önce yaptım ilk yaptığımda hiç birşey yoktu bugün baktım sanki küçük bir çizgi oluşmuş gibi acaba durduğundan mürekkep mi akmış anlamadım bı bakın sizce hamilelik var mı
Aynur_Ada Zeynoopink ya ağzın bal yesin kızım daha 5 aylık maddi değil ama manevî olarak hazır değilim kesinlikle
Zeynoopink Aynur_Ada hahaha canım benimde öyleydi ama hamile değilmişim ne yaptın gittin mi gastaneye
Bebegim_28 Aynur_Ada ben daha önce 2 düşük yapmıştım iki gebeliğimde bu şekilde çıkmıştı testler. Ama arkadaşımın da bu şekilde çıktı hamile değildi 🤷♀️
Kubra5657 Aynur_Ada eger 3 dakikadan sonra ise bu çizgi buharlaşma oluyor yani negatif canım sqdece ilk 3 dakika içinde çıkan önemli sonradan kuruyup buharlaşıp bazen çifte dönüyor
Balkizinannesi9220 Aynur_Ada hamilelik yok kalinca cizgi çıkıyor sadece. En gec 20 dk geçmesi lazım doğruluğu icin