Nefesimqe Selam hanımlar ben bişey sormak istiyorum bebeğim uykusunda geriniyor ve sürekli boğazında bişey varmış gibi acayip ses çıkarıyor bu durumu yaşayan varmıdır ? Çok endişe ediyorum
Defnem13 Nefesimqe yattigi odaya buhar cihazi koyun, endiselenmeyin ama sık sık burnunu temizleyin, odanin havasinin nemli olmasi rahatlatacaktir..
Liyaa Elinsmom sık sık burnunu temizle cnm rahat nefrs alsın odasınıda sık sık havalandır petrğin üstüne küçük bir kaseye su doldurup koy bittikçe yenile şuan burun tıkanıklığı çok normal açık tutmaya özen göster ki hastalığa çevirmesin
Bussrraaa Hırıltı olması çok normalmiş yeni doğanlarda. Benim bebeğim de 49günlük uyuduğunda bazen hırılıtılı nefes alıyor. Doktor normal dedi endişeye mahal yok:)