Bebeğim 1 aylık ve 5 gündür kaka yapamıyor. Dün doktor fitil verdi fakat bebeğim yaptırmak istemiyor bende zarar veririm diye çok korkuyorum. Fitil haricinde kullanılabilecek şurup tarzında ilaç var mı? Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi? Bebeğimi ağlarken görmeye dayanamıyorum artık:(