Merhaba. 14 aylık olcak bebeğim hâlâ gece beslenmesini bırakmadı biberonla mama içiyor. 2 defa aynı saatte uyanıyor belki mama için kalkmamıştır deyip su veriyorum onu içiyo ağlıyo emzik veriyorum istemiyo ağlıyo ç. Mama verince içip uyuyo. 120-120 ml içiyor.kendinin bırakmasını bekledim ama 14. Aya girecez. Nasıl bıraktırabilirim