Merhabalar, kızlar bebeğim 8 aylık olmak üzere ve doğduğundan beri ne zaman uyutmaya çalışsam ağlıyor gözleri kapanmak üzereyken uyumamak için direniyor ve ağlıyor. Bu durumu yaşayan buna bir çare bilen var mı ? Uyutmak bizim için işkenceye dönüştü artık