Efruz
ben 3 ay 20 günlük bebeğimle 7 saat yol yaptım bikaç gün önce. 2 kez 45 dk mola verdik gerisi yolculuktu. sıcaktan ve sürekli yatmaktan bunaldı biraz ama aşırı sıkıntı yaşamadım. çok mızmızlandığında biraz kucağıma aldım sonra geri koydum. mükemmel değildi ama kabus gibi de değildi. yalnız normalde 8 gibi uyanır sabahları, geldiğimiz günün sabahı 11de uyanmıştı, yorulmuş baya :)