Melmural Hanımlar Bebeğim üç aylık üç aydır denemediğimiz beyaz kalmadı hiçbirinden memnun kalmadım prima almayı düşünüyorum.Hangi seriyi alsam daha iyi olur
Yamanikomm Melmural Ben premium carede kullandim pampersta fakat premium care daha masrafli geldi diye pampersa gectimm cokk memnunum aslinda cok fiyat farkinyok ama uuzun vadeli kullancam diye bence.ikiside cok guzel ikiside bebegime pisik yapmadii
Melankoli Melmural 6 aya kadar premium care kullandım. Sonra aktıf bebege geçtim. Prima daha pahalı gibi geliyor ama diğerlerini sık sık değiştirmek gerekirken prima kuru tuttuğu için o kadar sık değiştirmeye gerek olmadığı için daha az bez harcanıyor. Aynı hesaba geliyor.
bgmtnk İlk doğduğunda pure protection kullandım çok kaliteli bir bez çok memnundum ama fiyatı çok yüksek şimdi premium care kullanıyorum memnunum ☺️
Nurcan03 Küçükken premium care 7-8 aylık olduktan sonra külot beze geçtik. Altını almamıza izin vermiyordu. Ayakta değiştirmek zorunda kalıyorduk. O yüzden külot bez daha pratik geldi.
Rose1221 Melmural çok bez denedim prima premium der susarım. 5 aylığız biraz büyüyünce aktif bebeğe geçerim herhalde