Gamzeaykuteymen Kızlar 2 aylik bebeğim sağlık ocağına gittik kilo 5650 gr boy 58 cm iyimi sizce sizlerin nasıl acaba? Kıyaslamak doğru değil tabi ama fikir en azindan
1prensesannesi Gamzeaykuteymen yani dogum kilosu ve boyu onemli olan oranti olarak benim kizim 2990 50 cm dogmustu erken dogumla 2aylik kilosu 5200gr ve 54cmdi
Gevrann Gamzeaykuteymen benim oğlum 2 ay 16 günlük 61 cm kilosu 5380 🤷🏻♀️ Doktorlar iyi diyor ama bana göre zayıf 😖 3200 doğdu
Gamzeaykuteymen 1prensesannesi 3360 doğdu tabi şişlik inince 3150 ye düştü canım boyu da 49 cm doğdu 2 aylik olduğunda tartildik 58 cm 5650 gr
Leyla45 Yarin 2 aylik olcaz insallah Kizim 2kilo640gram 45cm dogdu suan 4kilo200gram 53 cm sizce nasil kizlar cok endise ediyorum kizim icin 😏❤️
Gamzeaykuteymen Leyla45 tartilinca ne dediler peki iyi bence canım ayda 500 gr dan fazla aldiysa ki almış iyi bence
Mduygum Gamzeaykuteymen iki aylikken 58 cm boyu 6500 gram kiloau vardi suan uc aylik 65 cm boyu 8000 gram kilosu cnm 2600 gram dogdu oglum
Rumeysilam Gamzeaykuteymen 2 ay 27 günlük yani neredeyse 3 aylığız 😋 5.200 kilo 59 cm boy. Minnak kızım 🥰
deletedmom775 Gamzeaykuteymen kızlar benim bebeğim de 2780 Doğdu geçen hafta gittiğimde 4800 dü bugün iki aylık olduk sizce iyi mi