ilkbahar2334 en iyi doyuran ve kg aldiran genelde sma çoğu anne burda da yazmıştı memnun ,Dr uumuz da onu önerdi biz 1 ayda 1100 kg falan aldık,memnunuz da comfort olanı kullanıyoruz hatta gaz sorunumuz da yok,kolik ve gazlı bebekler için yapılmış zaten öneririm