4rife_k bebeğiniz ne kadarlık benim bebeğim 15 günlük olduktan sonra gaz sıkıntısı başladı sürekli rezene kimyon kullandım ama fayda etmedi sonra doktor biogaia önerdi onu başladık ı da fayda etmedi en son buradaki annelerin tavsiyesi ile sab simplex başladık çok şükür artık gazını daha rahat çıkarıyor