Kızlar merhaba bugün nimenrix aşısı olduk. Önümüzde ki ay baxsero aşısının ilk dozunu olacağız. Ama aşılar zaten pahalı. Devlet hastanesinde alıp götürsem bu aşıyı orada ki doktorlar yapıyor mu? Muayene 130 aşı 350 bugün baya bas bad paraları hastaneye yaptım 😂