Sareeninannesi iki_prens_annesi benimde profilo koyu renkliler programında yıkıyorum 30 derecede tertemiz çıkıyo 1 saat 15 dk yıkıyo beyazlarıda 60 derecede sentetikte ön program olmadan yıkıyorm çok temiz çıkıyorlar hani deterjanı kullanıyosunuz acaba
Mom62636362 iki_prens_annesi Tamam canım, eğer derecesi fazla gelirse 40′a indirirsin, sıkma devri değil de sıcaklık renkleri ağartabilir anca
Sibelaslan iki_prens_annesi yok hayır Sertleştiremiyor bir de ben her şeyi ütülemiyorum yani çok kırışık çıkmıyor
iki_prens_annesi Sibelaslan Sanirsam sikma dewirle alakali olmali biraz kurcaladm 1000 dewirde olunca kirisik cikiyomus
2bebelianne__ iki_prens_annesi 1000 devir yaptıktan sonra kırışık azaltma düğmesine basmalısınız otomatik 800 e duser