Elifffna canım sakin ol.hemen otizm diye düşünme.bu forumda ne çok denk geliyorum buna.çocuklar yeni şeyler öğrendikçe ,önceden yapabildiklerini yapmamaları normal.benim oğlumda da var bu.her ay oldu.mesela alkış yap diyorum artık yapmıyor.çünkü bu ay vucudunu öğrendi.kedi diyordu artık demiyor çünkğ top demeyi öğrendi.parmakları ile 5′e kadar sayıyordu artık saymıyor.şapur şupur öperdi artık parçalasam da kendimi öpmüyor.16 ay 26 günlük.bakma işine gelincede artık algıları açık.herşeye açık.o nedenle dikkatlerini dağıtan çok şey var.benimki de bazen bakmaz.hele bişeye odaklanmışsa