Kızlar bebeğim 5 ayının içinde . son 1 aydır sadece uykuda emiyordu ki artık uykuda bile anlıyor çığlık çığlığa ağlıyor. Doğduğundan beri hep bi meme derdimiz vardı hep emmesi çok zordu . Şimdi ise baya baya istemiyor ben de çok yoruldum gerçekten ve işe başlayacağım. Siz olsanız ne yapardınız ? Artık emmese emmesin diyorum Bi sure de sagip veririm diye düşünüyorum.gittgi yere kadar artık . Düşüncelerinizi merak ediyorum