Sağıp vermek çok yorucu olur. Şimdi belki çok sıkıntı yapmazsınız ama ilerleyen zamanlarda zorluğunu anlarsınız. Emzirmek o anlamda da büyük kolaylık oluyor.
tabi ki emmezse emmesin, bu bir eksiklik değil. Ama sütünüz varsa emzirmeyi denemelisiniz diye düşünüyorum. Bunlar ilk etapta herkesin başına gelebilecek zorluklar. Ben 1 ay boyunca ağlayarak emzirdim neredeyse, göğüs ucum yoktu, silikon uç vs. çok çok zordu ama vazgeçmedim. Şükür sütüm vardı, kızımın da emme refleksi iyiydi, üstüne gittim ve şu an 17 aylık hala emziriyorum.