Bebeğim 8.5 aylık. 2. ayından berı hem sagarak hem mama vererek besledım.6 ayda ek gıdaya gectk. Ama bayadr sutte mama da ıcmek ıstemıo. Once 100 cc ye dusurdu bı hafta sınra 80 cc ye ıkı gundur de 60 cc ıcıo. Icmıcem dıe basıo yaygarayı. Aç mesela ama gene de içmio aglıo paso gece bıle ıcmıo sureklı saat bası uyanıo o yuzden. İşe de basladm ondn mı yapıo yoksa ek gıdayla mı doyuyo anlamıorm boyle seylr yasayan varmı?