ikizannesii01 Sizinle bu mutluluğumu paylaşmak istiyorum. 1 aydır 5-6 adım atıp düşüyorlardı . 2 haftadır parkta kendileri yürüyor 🥳😊
Ahellereller ikizannesii01 ne tatlı görünüyorlardir simdi ikisi aynı anda mi yürümeye basladi masallah allah bagislasin
Songul1996 Synmannesi kuzum sabirli ol her cocuk bir degil sonucta benim oglum ne emekledi ne yurek icin cabalidi 14 aylik falanken bianda yurumeye basladi
ikizannesii01 Synmannesi cnm 18 aya kadar çok normalmiş bende beklemiyordum bu kadar erken olacağını☺️
ikizannesii01 Ahellereller oğlumun biri daha erken başladı diğeri bir anda yürüdü sonradan hiç emeklemedi şimdi hiç oturmuyor 😅