umay2111 Gündüzleri klimali odada oluyoruz ama geceleri serin olduğu icin çalıştırmıyoruz bizim icin oda ısısı iyi ama kızım cok terliyor normal mi acaba bu kadar terlemesi kolları bacakları ter içinde kalıyor
gizemhifanur umay2111 sizde terleyen biri var mı yani genetik olabilir benim kizimda çok terler babası ve babannesinden geliyor saçlarını filan kestim rahat etsin diye 5 dk yürüsün sirilsiklam oluyor uykuda bile terliyor