AhsenMineL oğlumun da yumurta alerjisi var. 9. ay aşısını yaptiramadik hemşire yaşında yaparız aynısı zaten dedi. Yine de Doktoruma danışmamı söyledi. Alerji doktorumuz da hiç bir sorun olmayacağını, sağlık ocağında yaptirabilecegimi söyledi. Yine de bir damla yazdı her ihtimale karşı aşıdan yarım saat önce bu damladan ver dedi. Bayram sonu sağlık ocağında yaptıracağım aşısını inşaallah