Bebeğim iki ay 21 günlük ve gazını çıkartmak için yastığın üzerine yüz üstü yatırdıgimda gazı çıkınca uyuyakaliyor bende dokunmuyorum tabiki yanındayım ve benim gözetimim altında bu şekilde uyuması sakıncalı değil dimi? Hem sallamamis oluyorum hemde o rahat ediyor